Donati-tvillingene til TV2!

InnleggSkrevet: 02. April 2013 23:37
Forhandlingene skal nå være gjennomført, og Dontatiene er klar for neste sesong med Skal vi stupe på TV2. Årsaken til at Donatiene er klar allerede nå skal være at de har så god trening at forberedelsene til selve innspillingen kan kortes ned med flere uker.

Noe godt kom det altså ut av skuespillet fra disse hockeybrødrene. Noe sier meg forøvrig at de må ha en eller annen fortid fra italiensk fotball?

Fra spøk til revolver, veldig dumt at to så gode hockeyspillere skal ødelegge for seg selv med å kaste seg så lett som de gjør. Minner litt om en viss spiss på Liverpool. Eminent fotballspiller, men sliter med å holde seg på bena.....

InnleggSkrevet: 03. April 2013 22:11
staale skrev:Forhandlingene skal nå være gjennomført, og Dontatiene er klar for neste sesong med Skal vi stupe på TV2. Årsaken til at Donatiene er klar allerede nå skal være at de har så god trening at forberedelsene til selve innspillingen kan kortes ned med flere uker.

Noe godt kom det altså ut av skuespillet fra disse hockeybrødrene. Noe sier meg forøvrig at de må ha en eller annen fortid fra italiensk fotball?

Fra spøk til revolver, veldig dumt at to så gode hockeyspillere skal ødelegge for seg selv med å kaste seg så lett som de gjør. Minner litt om en viss spiss på Liverpool. Eminent fotballspiller, men sliter med å holde seg på bena.....

Noe av det dummeste jeg har hørt på jævlig lenge.
La vel egentlig kun merke til at en av de datt i går,og det var ikke snakk om diving i det heltatt.
Strabdfeldt som forårsaka det hele har derimot hatt et par enkle fall tidligere.
Han og cda passer ganske bra på Bliss.

Gå til OT!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester