Vil du ha Google+ invitasjon?

InnleggSkrevet: 03. September 2011 13:11
Værsågod, jeg har 146 ledige invitasjoner. Klikk på lenken og registrer deg. Jeg er luta lei Facebook og håper Google+ på sikt kan ta over, men da må de slutte med dette invitasjon tullet. Folk må kunne gå rett på og registrere seg.

https://plus.google.com/i/XR_mlbaRdNA:FqEOlJDPrIs

InnleggSkrevet: 03. September 2011 13:55
Hm.............

Facebook har over 750 mill brukere på verdensbasis(Ifølge wikipedia) Anslått til 1.5 mill Norske brukere

Google Plus har vel 25 mill brukere på verdensbasis (Ifølge medier på nett) kan ikke være mer enn 100.000 Norske brukere

Hva gjør du når du har gått lei Google Plus da? Skal du få med deg hele Norge over på Yahoo eller Amazon sitt nye nettsamfunn? Er jo akkurat det som er fint med Facebook, at 'alle' er der så og si er der.

Men har du og de 7 - 8 kameratene dine lyst til å leke hos Google til de ser de har failet og legger ned, så er jo det fint:)

Lykke til! Facebook har nok kommet for å bli, og det kommer neppe til å gjøre så mye feil fremover da de har hele 2000+ ansatte.
Heia Sparta!

InnleggSkrevet: 03. September 2011 14:00
Er redd du har rett Ice-Killer, dessverre. Facebook var vel heller ikke store til å begynne med, men på den tiden var det vel heller ikke mange alternativer samt svært få fattet hva dette var.

Jeg har imidlertid et håp om at siden det er google, så kan det være at det vokser til å bli en skikkelig konkurrent, det trengs. Se bare på nytten av å ha iOS og Android og kanskje de andre mindre. Mac vs PC og Linux o.s.v. FB har "monopol", og det ville vært fint å løse det opp litt.

Google+ er hva FB burde ha vært, men jeg er småskeptisk til FB og hvordan de opptrer. Mulig jeg er naiv, men jeg tror Google ikke vil stadig vekk kødde med personvernet.

InnleggSkrevet: 03. September 2011 14:13
Ravis skrev:Er redd du har rett Ice-Killer, dessverre. Facebook var vel heller ikke store til å begynne med, men på den tiden var det vel heller ikke mange alternativer samt svært få fattet hva dette var.

Jeg har imidlertid et håp om at siden det er google, så kan det være at det vokser til å bli en skikkelig konkurrent, det trengs. Se bare på nytten av å ha iOS og Android og kanskje de andre mindre. Mac vs PC og Linux o.s.v. FB har "monopol", og det ville vært fint å løse det opp litt.

Google+ er hva FB burde ha vært, men jeg er småskeptisk til FB og hvordan de opptrer. Mulig jeg er naiv, men jeg tror Google ikke vil stadig vekk kødde med personvernet.

Facebook startet i helt riktig tidspunkt samt at de har et kjempenavn! som gjorde at det tok helt av. Og har i dag en så stor posisjon at jeg tviler på at noen klarer å få dem ned fra tronen. Da må event Facebook bli solgt til Google og bytte navn:)

Facebook har jo så stort merkenavn nå man selger telefoner med 'Facebook software som en STOR! funksjon'' og man ser ofte Liker knappen på div steder.

Konkurranse er fint når det gjelder, iOS, Android og Mac, PC, og linux, men når det kommer til et sosialt nettverk synes jeg det er fint at de fleste er på samme sted,

Når det gjelder personvern så tror jeg ikke Google er på langt nær noe bedre enn det Facebook er, Facebook kan se litt slemmere ut pga de får masse negativitet i media når det er noe, fordi de er så forbanna store, mens de som er litt mindre får det feks ikke, Bare ta feks iPhone som får masse pr uten å en gang gjøre så veldig mye, mens Android ikke på nær får så langt mye, selv om Android starter å ta seg opp.

Så tror verken Facebook, Google eller noe er så veldig mye bedre enn hverandre! Bare se på hvor stort PS3 failet!

I 2007 ble Google ranket som Hostile to privacy faktisk! så tror det i sin helhet er likt over hele linja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Google#Privacy
Heia Sparta!

InnleggSkrevet: 03. September 2011 15:11
Invitten min hjalp, ser det ut til. Nå har jeg bare 145 invitasjoner igjen :-D

Er ikke enig i dette med sosialt nettsted bør være monopol. Monopol.... ordet og makten det gir må karakteriseres som horribelt, synes jeg.

InnleggSkrevet: 03. September 2011 15:20
Ravis skrev:Invitten min hjalp, ser det ut til. Nå har jeg bare 145 invitasjoner igjen :-D

Er ikke enig i dette med sosialt nettsted bør være monopol. Monopol.... ordet og makten det gir må karakteriseres som horribelt, synes jeg.

Nå er vel Facebook laaang fra Monopol mener nå jeg, da man har en hel del andre sosiale nettverk som er store i Russland og Brasil feks.

Google har vel like store monopol verdi som Facebook, bare i søkemotoren sin.
Heia Sparta!

Gå til OT!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest